• +982177298263
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 558

بازرگانی بین الملل

مدیریت بازرگانی بین الملل به مدیریت کردن مجموع فعالیت هایی اطلاق می شود که برای عقد یک قرارداد خرید و فروش با شخص خارجی ( حقوقی یا حقیقی ) می بایست صورت پذیرد.

مشروح این فعالیت ها عبارتند از:

تبلیغات و بازاریابی بین الملل

صدور پرفرم اینویس ( perform invoice ) یا همان پیش فاکتور

بررسی هزینه های باربری به کشورهای خارجی و یا وارد نمودن آن ها به کشور

بررسی مسائل مرتبط با گمرک

بررسی مسائل مرتبط با بیمه

ترخیص کالا

اجرای حمل و نقل

مسائل مرتبط با پرداخت های بانکی اعم از T/T ( نقد ) L/C ( اعتباری ) Deposite ( امانتی ) و ….

به مدیریت تمامی این امور مدیریت بازرگانی بین الملل گفته می شود.

در واقع اگر حوزه ی خرید و فروش یک محصول یا خدمت از عرصه ملی خارج شده و به فضای بین دو یا چند کشور کشیده شود به این موضوع بازرگانی بین المللی می گویند.

عملا صادرات و واردات و نیز مسائل مربوط به حمل و نقل و بیمه و گمرک اصلی ترین مسائل مرتبط با بازرگانی بین المللی را تشکیل می دهند.

هر یک از موارد فوق به تنهایی انرژی و وقت زیادی را از مجموعه ای که در زمینه بازرگانی بین المللی فعالیت می کند می گیرد و عملا بسیاری از تولیدکنندگان و یا تامین کنندگان به تنهایی قادر به انجام فرآیند های مرتبط با بازرگانی بین الملل نیستند. 

شما در دو حالت  نیازمند این امر می شوید:

۱- شما محصولی را در ایران تولید می کنید و می خواهید در کشوری دیگر برایش بازار هدفی بیابید.

۲- شما از کشورهای دیگر محصولی را با توجه به شناخت شرایط کاری تان نیاز دارید.

انجام حالت اول در ایران به نسبت حالت دوم بسیار سخت تر است و عمده شرکت های بازرگانی ایرانی صرفا در بخش دوم فعالیت می کنند.

از این رو باید دقت بیشتری در حالت اول داشت و عمدتا ورود به حالت اول هزینه های اولیه فراوان تری نیز دارد.

  • Tehran , Iran
  • 02177298263
  • 09124349676
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پروژه ها

مشاوره بازرگانی بین الملل

  Mail is not sent.   Your email has been sent.
Top